Diari harian

Tuesday, January 17, 2012


Assalamualaikum,
Semalam banyak betul kerja aku sehingga tidak sedar bahawa masa bekerja telah tamat, sama juga pada hari ini, memang tidak sedar kerana aku perlu menyiapkan kerja yang tidak sudah-sudah... Memang letih dan nasib baik hari ini ada pasar malam, aku memang tidak larat untuk memasak lalu aku membeli makanan kegemaran hubby.... Tadi kami pergi membeli barang-barang dapur untuk kegunaan sebulan...Pasaraya Giant tidak ramai orang kerana jarak masa perayaan jauh lagi untuk di buat promosi... Nasib baik juga kami tidak perlu beratur panjang dan menunggu troli untuk membeli belah... Banyak juga barang-barang yang kami beli dan yang paling kelakar adalah hubby terkentut dengan begitu kuat, terkejut aku dibuatnya, nasib baik tidak ada orang di belakang kami mahupun di depan kami...hehehe memang kelakar dan tidak senonoh dibuatnya... Pada mulanya aku memandu kereta menuju ke pasaraya Giant dan kemudian untuk balik ke rumah, hubby pula memandu kereta... Semalam aku ternampak restoran Tutti Frutti Frozen Yogurt berdekatan dengan pasaraya Giant... aku mengagak restoran itu baru dibuka dan Insya Allah suatu hari nanti aku akan ke sana....

Minta maaf yea, aku sudah mengantuk dan Insya Allah kita akan jumpa lagi... Selamat malam semua dan semoga anda bermimpi yang disenangi....



Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧