Diari harian

Sunday, January 08, 2012


Assalamualaikum,
Syukur aku kepada Allah kerana masih diberi peluang untuk bernafas dan bernyawa.. Syukur Al-Hamdulillah kerana Allah telah memberi cuaca yang baik dan aku dapat melaksanakan satu lagi tugas mingguan aku... Al-Hamdulillah... Hubby pula sejak dari pagi tadi sehingga sekarang agak sibuk kerana dia mendapat satu projek membuat wiring rumah jiran, syukur ada rezeki masuk... Pagi tadi aku membuat sarapan roti canai dan nasi goreng untuk hubby tercinta agar dia berasa semanagat untuk membuat kerja... Lagipun aku memang tahu kerja wiring rumah sememangnya memenatkan dan aku hanya dapat membantu dari segi makanan agar tidak kelaparan....Tadi hubby aku bercerita tentang kucing-kucing kami yang sememangnya manja dan sanggup pergi ke mana sahaja dia pergi... Waktu dia hendak membuat kerja, mereka akan mengikut sehingga hampir-hampir terpijak ekor mereka... hehehe bila mendengar cerita hubby, aku ketawa kerana sememangnya aku tahu tentang perangai kucing-kucing aku ini, mereka ini memang pantang kalau kita bergerak, mesti mereka akan ikut dan menggesel  badan mereka pada kaki kita sehingga kita tidak sedar akan terpijak sama ada ekor mereka atau melanggar mereka... Satu lagi mereka ini sekarang sudah ketagih keropok keping, mungkin keropok kali ini rasa ikan lebih daripada kebiasaannya dan mereka memang suka makan keropok walaupun pada masa itu mereka baru selesai makan Freskies...

Okey, aku rasa setakat ini dulu contengan diari aku untuk hari ini... Insya Allah kita jumpa lagi esok...Selamat malam...

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧