Tadaima... ^_^

Monday, September 03, 2012

Al-Hamdulillah, kami selamat sampai ke rumah Taman Salak Idaman pada pukul 4.30 petang tadi.. Memang letih gila masa ini tetapi hati kami puas kerana dapat membeli apa yang perlu... Adik ipar perempuan aku masih lagi berada bersama kami kerana kami akan balik ke Felda Palong pada hari Sabtu ini... Hari ini aku masih lagi bercuti dan esok aku mulai bekerja, pegawai aku belum lagi pulih dari kecederaan dia dan Insya Allah bila dia sudah sembuh, dia akan mula bertugas semula..Bila?? Wallahu'alam... Hari ini aku sempat mencuci pakaian dan meminta adik ipar perempuan untuk menjemur pakaian pada hari esok... Secara kebetulan dia pun mahu mencuci pakaian dia juga kerana pakaian kotor terlalu banyak jika dibandingkan dengan pakaian bersih.... Okey, aku mahu tidur awal kerana badan terlalu penat tapi sebelum itu aku mahu menggosok pakaian kerja dulu... Tata...Jumpa lagi...

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧