Kisahku dan abah..

Tuesday, October 09, 2012

Maaf yea kerana aku tidak dapat mengemaskini entri ini..Memang sibuk 2 @ 3 hari ini kerana bila keluarga abah sampai di rumah, memang riuh sekejap rumah aku... hehehe sebenarnya adik aku iaitu Radzi telah menghabiskan sesi pembelajaran di kolej dan konvokesyen dia dilaksanakan di Universiti Multimedia, Cyberjaya.. Sebab itu abah dan keluarga datang ke rumah, supaya senang hendak pergi ke universiti itu... Memang dekat sahaja perjalanan ke Universiti itu.. Rupa-rupanya abah akan balik pada 10hb kerana pada hari ini Radzi akan melakukan raptai sempena hari konvo dia itu..Semalam, nasib baik aku bercuti dan dapatlah aku menemai mereka mengambil jubah konvo Radzi di Jalan Gurney Kiri, KL. Memang jenuh juga hendak mencari jalan itu, sedangkan papan tanda yang telah dihalang oleh satu pemandangan yang cukup 'indah' sekali...Deretan kedai makan mengundang rasa kurang berpuas hati dengan keadaan di situ kerana kami memang tidak nampak Kemudian kami perrgi ke Sogo dan macam biasa perempuan akan pergi ke situ... Aku memang tidak berapa gemar untuk membeli belah di situ kerana harganya agak mahal jka dibandingkan dengan pusat beli belah yang lain.... kejap tadi kami ke Nilai 3 kerana ibu tiri aku ingin membeli belah di sana dan agak malang sekali kedai di sana sudah tutup... Baru aku teringat yang Nilai 3 akan tutup pada waktu malam kecuali pada hari cuti sekolah sahaja yang belum ditutup... huhuhu memang frust sangat ibu tiriku ini tapi tidak mengapa, abah sudah berjanji akan datang semula ke sini... Sebelum itu, kami pergi ke Kajang untuk memakan makanan yang begitu terkenal di situ, iaitu Satey Kajang...



Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧