Selamat datang abah and the families...

Friday, October 05, 2012

Hari Jumaat telah tiba.. Hari ini abah akan datang ke rumah dan katanya mungkin pada pukul 2.00 pagi akan sampai ke rumah... Aku sudah tidak sabar untuk menyambut ketibaan mereka dan malam ini aku akan tunggu kedatangan mereka... Tentu mereka terperanjat dengan kehadiran kereta pinjam aku....oppss... aku belum ceritakan apa yang terjadi pada kereta aku,bukan? Okey, macam ini... Sebenarnya kereta aku daripada 3 minggu lepas telah dibawa ke bengkel untuk dicat baru, warna merah, sama macam warna kereta bomba... Apalah hubby, sudahlah aku kerja dengan jabatan bomba, diberinya pula nafas baru pada kereta kami dengan warna kereta bomba... ishh..isshh... Hendak dijadikan cerita, kereta kami masih belum siap dicat lantaran tuan kedai itu berjanji akan siapkan kereta dalam masa 3 minggu, tapi biasalah janji Melayu...tidak pernah ditepati.. Lalu hubby meminta kereta gantian sementara kerana aku ingin memakai kereta tersebut untuk dibawa ke pejabat... Aku memang boleh pergi kerja dengan menaiki ERL tapi hubby takut dia kena kerja lebih masa, mungkin sampai malam... itu yang dia bimbangkan dan tuan kedai itu dengan rela hati menawarkan kereta dia untuk di pakai...Kamu semua tahu kereta apa? Naza Citra Auto...fuhh tidak pernah seumur hidup aku membawa kereta auto, kereta Naza pula... Tapi nasiblah, alasan tuan kedai itu, dia segan sebab janji dia untuk siapkan kereta tidak dapat ditunaikan.. Nasib baik kerana malam itu juga kami ke kedai untuk membeli barangan dapur...


Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧