Yea..yea...dapat pergi kursus....

Friday, October 12, 2012

Hari ini aku mendapat tahu yang aku perlu pergi kursus selama 3 hari di Lumut, Perak... Kursus terakhir untuk tahun ini walaupun kuota kursus aku sudah melebihi 7 hari tetapi aku memang suka pergi kursus apatah lagi kursus yang jauh penempatannya... Aku akan mula berkursus pada 16hb ini sampai 18hb dan aku akan pergi bersama-sama dengan pemandu jabatan dan sahabat aku Kak Anum... Kami juga akan pergi bersama-sama dengan Abang Eddy yang juga merupakan urusetia bagi kursus ini dan nama kursus ini adalah Kursus Perkhidmatan Kaunter... hehehe... Memang kursus ini ada kena mengena dengan kerja aku dan secara kebetulan sahabat aku merangkap pegawai atasan aku akan mula bekerja pada 15hb ini setelah bercuti lama... Dalam masa itu, aku tidak akan mengemaskini blog ini tetapi aku akan muncul semula pada keesokkan harinya yea... Tengahari tadi aku pergi ke Alamanda seorang ini, hajat di hati ingin membeli makanan segera tetapi dalam saat akhir aku batalkan dan aku singgah ke Carrefour untuk membeli roti dan tuna dalam tin serta air kotak perisa teh.. Jadi pada petang itu aku makan roti beserta dengan tuna, memang sedap...


Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧