Dapat panggilan..

Monday, November 26, 2012


Pagi tadi aku mendapat panggilan telefon daripada adik lelaki ke2 aku yang dia hendak datang ke rumah pada hari Jumaat ini kerana pada hari itu dia ada peperiksaan syarikat tempat dia bekerja sekarang ini... Aku berasa amat gembira kerana dia hendak datang bersama-sama dengan isterinya iaitu adik ipar perempuan aku yang pertama kali datang ke rumah... Adik lelaki aku juga ingin menunjukkan kereta baru yang baru sahaja dia beli minggu lepas, mereka ingin bercuti ke Cameron Highlands di samping itu mereka juga ingin melawat keluarga mertua adik lelaki aku di Perak... Bagus juga cadangan mereka itu, sekurang-kurangnya dapat juga mereka berkenal-kenalan dengan lebih rapat lagi...

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧