HRMIS oh HRMIS....

Monday, November 19, 2012


Monday blues.... Memang penat betul rasanya setelah hampir 5 hari aku bercuti, rasa malas kembali menyerang diri...Aisshhh... Tidak boleh jadi kalau macam ini, macam mana aku hendak maju kalau malas macam ini??? Ada idea?? Tapi sekarang ini memang mood malas hendak buat kerja kerana sudah sampai masanya untuk kakitangan awam membuat laporan nilai prestasi tahunan dan sasaran kerja tahunan untuk tahun 2013 dalam HRMIS...Tapi yang paling benci dan bosannya adalah talian HRMIS selalu ralat dan selalu tergendala, kalau buat di office, sampai tersengguk-sengguk menahan rasa mengantuk menunggu talian itu okey... huhu memang aku tidak gemar pada penungguan ini, sudahlah banyak kerja tergendala akibat hendak buat SKT dan LNPT... Aku dan pegawai atasan aku memang hanya menumpukan kerja-kerja LNPT dan SKT ini tanpa menyiapkan kerja-kerja katalog... Oh ya, lupa pula hendak memberi informasi terbaru... Kami di HQ JBPM akan berpindah di pejabat baru tidak lama lagi...Di mana?? hehehe cuma di belakang office lama sekarang ini, kerana office sekarang akan diambil alih oleh JBPM Wilayah Persekutuan Putrajaya dan bersebelahan dengan Balai Bomba Dan Penyelamat Putrajaya... Yang paling seronoknya adalah perpustakaan akan diletakkan di tingkat bawah sekali dan keluasan saiznya adalah dua kali ganda jika dibandingkan dengan saiz perpustakaan sekarang ini, alangkah seronoknya...

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧