Selamat Hari Lahir Abah!!!

Monday, December 08, 2014










Selamat hari lahir untuk abah tersayang... Semoga abah berada dalam keadaan yang sihat, dikurniakan kesihatan yang baik..semoga abah sentiasa diberkati, dirahmati dan dilindungi oleh Allah SWT selalu... Nur sayangkan abah... Muaahhh i love you abah!!! Sori tahun nie Nur tak dapat meraikan birthday abah, sebab duduk berjauhan tapi Insha Allah lain kali kita akan sambut bersama-sama dengan adik-adik...

Awak suma nak tahu, hari lahir kami cuma terbalik saja, abah saya dilahirkan pada 8hb bulan 12, manakala saya pulak 12hb bulan 8, nampak terbalik kan.... hehehe mula-mula memang kami tak perasan tapi selepas tue baru perasan, padanlah saya memang rapat dengan abah jika dibandingkan dengan ummie saya... ada persamaan tarikh lahir rupa-rupanya... Dua-dua memang jadi kesayangan saya sebab mereka lah yang melahirkan dan membesarkan saya...Takde abah dan ummie maka saya takkan ada di dalam dunia nie, betul tak?

Hmmm...Sempena cuti sekolah nie, apa adik-adik tengah buat yea? Waktu bermain tue bermainlah jugak tapi jangan lupa tentang waktu pembelajaran..Walaupun waktu belajar belum mula lagi, tapi rasanya tak salah kalu kita nak belek-belek buku yang berkaitan dengan pembelajaran....
 

 

Jaa mata nee





Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧