Tuesday, April 07, 2015

Pesta buku antarabangsa akan kembali lagi...



Assalamualaikum...

Jom pada semua peminat-peminat buku, tak lama lagi Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur akan kembali lagi di PWTC... Rugi kalu tak pegi, sebab masa tue boleh dikatakan banyak diskaun-diskaun buku jika kita memborong di sana... Saya dan member opis pun nak pegi jugak, tapi kami biasalah peminat novel, so novel lah sasaran utama kami... Macam tahun lepas saya belikan buku kad imbas untuk anak buah kesayangan saya walaupun usia dia baru nak mencecah 1 tahun...Bukannya apa, bila didedahkan dengan buku, Insha Allah dia akan menjadi minat untuk membaca... Dan memang pun menjadi kegemaran dia sekarang, asyik belek buku aje walaupun dia tak memahami perkataan, tapi kata walid dan ibunya dia suka tengok gambar,....

So, memang tak salah pun kita terapkan anak kita membaca, biarpun kadang kala komik, ini akan mengalihkan pandangan dia pada gajet yang semakin canggih nie...Saya bukan menolak perubahan teknologi tapi berpada-padalah nak mendedahkan anak pada teknologi sebab dia masih di dalam proses pembelajaran.. hehehe dah mengarut coretan saya nie... nak citer pasal pesta buku jea tapi dah melalut ke gajet plak...gomennasai... hehehe...

Jaa nee...oh ya! Jangan lupa tau pada 24hb April hingga 3hb Mei 2015, ada pesta buku kat PWTC, bawaklah anak, suami, isteri, ayah, mak dan suma orang kampung pergi berkampung kat sana... 

 

No comments:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧