Wednesday, April 08, 2015

Saja nak promosi...Urut terapi/buang angin bagi Muslimah...

Assalamualaikum...

Hari Rabu yang penuh dengan kesibukan keja, tapi menyeronokkan...Stress? Rasanya suma orang mengalami stress cuma nak lepaskan stress tue kadangkala kita tak tahu caranya kan... Saya mudah aje nak hilangkan stress, cari gaduh atau bermanja dengan kucing kesayangan saya, Kecik, Lala dan Lili.. Tapi kadangkala stress jugak dengan diorang nie sebab kuat sangat khianatkan saya...Contohnya, kalu saya tengah mengemop (btul ke ejaan saya?) lantai, mesti diorang akan sengaja tinggalkan kesan tapak kaki dan main gelungsor kat lantai, sampaikan saya terpaksa halau mereka keluar dari rumah dan tutup suma tingkap dan pintu supaya mereka tak masuk.... Lepas tue buat muka blur jea bila panggil makan, kalu saya tinggalkan tempat makan, alamatnya jadi makanan semut lah lepas tue..Kenalah saya tunggu mereka makan sampai habis, tunggu pulak takleh berdiri, kena duduk dengan diorang, kalu tak mereka akan acuh tak acuh bila makan... haiihhh... 

Kadang-kadang saya rasa macam marahkan seorang anak pun yea jugak bila mereka mula khianatkan apa yang saya buat, dari kemas rumah sampailah nak basuh kereta... Tapi seronok jugak bila time gitu sebab hilang stress kat opis... hehehehe

Well, balik pada tajuk asal, saya sebenarnya ada buat perkhidmatan urut terapi atau urut buang angin dalam badan bagi kaum muslimah sahaja dan saya tumpukan pada kawasan Salak Tinggi, Putrajaya, Dengkil dan Nilai saja dulu... Saya dianugerahkan oleh Allah dengan kebolehan mengurut, mula-mula tak yakin jugak nak urut orang sebab takut tak serasi, tapi bila kawan opis yang penat mengurut dengan saya, dioranglah yang mencadangkan supaya saya membuat perkhidmatan tue.. Waktunya pun kalu hari Isnin sampai Jumaat saya cuma buat malam aje, kalu kesihatan mengizinkan (hehehe maklumlah sekarang kan musim panas), kalu hari Sabtu dan Ahad pulak, saya buat dari waktu tengahari sampai malam...Tempatnya, awak boleh datang ke rumah saya atau saya ke rumah awak tapi berlainan caj, sebab saya ambik caj minyak kereta sekali... bayarannya? Kalu kawasan Salak Tinggi, saya ambik caj RM35, manakala lain-lain kawasan, kena tambah caj minyak RM10 ke RM20 bergantung pada kawasan... Call atau wassap saya untuk temujanji sebab takut bertindan dengan janji customer yang lain...

Jaa nee...


 

No comments:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧