Pagi yang menenangkan

Thursday, August 27, 2015


Assalamualaikum,
Selamat pagi semua..Mulakan hari kita dengan kalimah 'Bismillahirahman Nirrahhim' dan selawat ke atas Rasulullah SAW agar kehidupan kita mendapat berkat dan syafaat di sana nanti... 

Permulaan hari Khamis, ada banyak benda nak buat, dan masa untuk mencari artikel yang boleh dimanfaat untuk dimasukkan di dalam blog library saya.. Oh ya, jika awak sudi nak jenguk dan singgah, boleh layari : -


Diharapkan hari ini kita semua dapat menghadapi dugaan dan cabaran hidup dengan penuh kesabaran. Pada sesiapa yang mendapat berita gembira, tak kisah apa-apapun saya ucapkan tahniah kepada awak semua..dan pada mereka yang mendapat berita sedih, salam takziah saya ucapkan dan diharap awak bersabar...

Jaa nee..

 

1 comment

  1. doa...yang setiasa diperlukan diawal pagi......thks for share....saya follow blog ini...jika sudi jom ke www.keladionline.com...follow blog saya juga...terima kasih daun keladi ya.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧