Thursday, September 03, 2015

Cerita tentang slogan "True Love With The Bless.."


Assalamualaikum,
Mesti awak tertanya2 napa saya pilih slogan nie,.. sebetulnya saya sendiri dah lupa apa sebabnya tapi saya pakai slogan nie sejak di tingkatan 1 lagi...Masa tue, rasa2nya zaman ubah tajuk lagu menjadi satu karangan kreatif, ala yang macam lagu dari penyanyi Shamsul Ghau Ghau, tajuk lagu tue 'Lagu Hits Buatmu' ... nanti awak boleh tanya Encik Google dan Miss Youtube... 

Sejak pada tue dan sampailah ke saat nie saya gunakan slogan nie... 

Jaa nee...

 

5 comments:

  1. nice.. cantik dah slogan tu , kak ana suka pulak..singgah sini petang ni shikin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih kak ana... :) saya dah tinggal jejak kat sana.. :D

      Delete
  2. askum.. 1st of all nak cakap tq sbb singgah dan tggalkan jejak serta komen kat page kita. nt leh jmput dtg lagi ok (^^). kita follow yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam..sama2 sis... :) insha allah, ada masa saya singgah lagi..

      Delete
  3. hehe creative la sis, saya tak creative buat ayat

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧