✿Sahabatku✿

Follow

Monday, September 07, 2015

Ingat lagi pada entri mengenai contest??

Assalamualaikum...

awak ingat lagi tak saya penah post entri nak buat contest http://starlavenderluna.blogspot.my/2015/08/rasa-macam-nak-buat-contest-jea.html

Well rasa-rasanya saya nak buat jugaklah bersempena dengan hari ulangtahun yang ke 13 untuk  perkhidmatan saya dalam sektor awam..



Nantikan kemunculannya yea, ada hadiah misteri menanti awak, tapi takdelah mahal mana, yang penting, jalinan ukhuwah antara kita di alam maya nie Insha Allah akan berkekalan, dan mudah-mudahan kita dapat berjumpa di alam nyata, manalah tau kan...


Haaa, mesti awak pelik kan, sebab sepatutnya masa nie saya dah pergi ke meeting pentadbiran, kan...sebenarnya ianya dibatalkan di saat-saat akhir disebabkan second boss ada kerja yang penting yang perlu diselesaikan dan ditangguhkan di masa yang belum ditetapkan... jadi sekarang nie masa untuk mencari info untuk dimasukkan di dalam blog library saya.. Ganbatte...

jaa nee...

Share:

2 comments:

  1. jika ada anjurkan sebarang contest ataupun GA....jangan lupa beritahu keladi ya...www.keladionline.com...terima kasih sudi share...hanya tuhan yang mmpu mmbals nye...

    ReplyDelete
  2. waahh ~ smoga d'murahkan rezeki akak utk anjurkan contest :)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧