✿Sahabatku✿

Follow

Wednesday, September 09, 2015

Telenovela Mis Tres Hermanas

Assalamualaikum,

Rasa-rasanya masa awal tahun 2000, fenomena telenovela daripada Venezuela tengah meletop pada masa tue kan... Saya pun tak ketinggalan menjadi salah sorang daripada peminat siri telenovela nie.. Yang paling best 'Mis Tres Hermanas' yang mengisahkan sebuah keluarga yang pada asalnya terpisah,kembali bertaut dalam situasi yang tak penah dijangka, pelakon utamanya seorang jelitawan Scarlet Ortiz yang memegang watak Lisa Estrada, sorang pelakon lelaki kacak Ricardo Alamo yang memegang watak Santiago Ortega.. Tapi saya lebih suka pada pelakon lelaki yang namanya Jonathan Montenegro, memang kacak orangnya..

 

 Image result for jonathan montenegro
Kacak kan, hehehe... 

 
Share:

5 comments:

  1. Dulu Zara pon rajin layan telenovela jugak..Ruby, Rosalinda,La intrusa, Cuando Seas Mia,Catalina y Sebastian..hehe. tp, sekarang da tak de tayang da..citer spanish nie..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..satu lagi citer Betty... memang tak lepaskan peluang tengok siri nie..

      Delete
    2. ooh... yang perempuan pakai braces tu.. haha.. tu dengar intro lagu die aje...da boleh gelak... hahaha..

      Delete
  2. dah lama xlayan telenovela.. saya punya feveret catalina y sebastian.. tgk rosalinda, rasa geram je.. hehehe.. mis tres hermanas ni feveret kakak saya..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧