Wednesday, December 02, 2015

Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak beli kipas meja...=D

Assalamualaikum wbt.. 

Mari kita mulakan hari dengan sebutan 

dan kemudian, berselawatlah ke atas Rasulullah  
Image result for allahumma salli ala sayyidina muhammad
agar kita mendapat syafaat baginda di akhirat kelak...

Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak saya beli kipas meja, tapi memandangkan kawasan kerja saya adalah kaunter perkhidmatan, kipas meja telah bertukar menjadi kipas bawah kaunter... hihi.. 

Puhh, lega betul rasa di hati sebabnya dapat menyejukkan hati nie, kalu tak, 
kepala nie asyik berpusing jea.. Dari sejak minggu lepas pening masih
belum hilang lagi, tapi dalam pening2 pun, tugasan part-time saya masih 
tetap diteruskan, iaitu berbakti pada kaum muslimah untuk 
membuang angin dalam badan... 
Cuma semalam aje saya tak buat appointment sebab pening kepala.. tapi 
Insha Allah malam nie, saya akan berbakti lagi pada masyarakat...


 Jaa nee..
 

2 comments:

  1. alhamdulillah, semoga baik-baik saja ya awak;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah sis.. آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَا رَ بَّ العَـــالَمِيْن

      Delete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧