Tuesday, October 04, 2016

Subhanallah,.. Cantiknya, macam kat luar negara..

Assalamualaikum wbt..


Awak tengok gambar nie.. Tempat nie bukannya kat luar negara tau tapi dekat dalam Malaysia jugak.. 


















Nama Tempat: Ladang Madu Kelulut Ori
Lokasi : Jalan Alor Setar - Kangar, KM 8.4, Kampung Padang Lalang, Alor Janggus, Alor Setar Kedah

Lihatlah, betapa kreatifnya rakyat Malaysia, mesti empunya ladang nie sukakan kisah fairytale.. Kesemua gambar2 nie adalah ihsan daripada Siakap Keli... 





























Nanti bolehlah ajak keluarga dan rombongan untuk ke sini.. Saya pun nak pergi jugak la nanti, Encik Shahril Azmezaa, noted untuk bie.. hehehe

Jaa nee..
 

6 comments:

  1. Waaaa mcm obersis :) lawa laa .. Mek pn teringin nk pegi .

    ReplyDelete
  2. Makcik i pergi sini aritu, tp dia x bagitau lagi, dia tayang gambar je, punyalah teruja kitorg tengok sbb ingatkan betul dia pergi oversea :)

    ReplyDelete
  3. Singgah ptg selasa
    bz sangat2 x dan nak blogwalking :)

    ReplyDelete
  4. seriously balik kedah kena singgah sini

    ReplyDelete
  5. sejak bila ni?
    baru tau.. huarghhh!

    ReplyDelete
  6. Lawanyaaaaaaaaaa 😍 Tapi jauhnya kat alor star. Tak sangka ada tempat cantik camni di Malaysia. Cam oversea dah tengok..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧