Sanah Helwah, Kak Ayu

Thursday, January 19, 2017

..•.¸¸•´¯`•.¸¸.ஐ [Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Roshayu Muhamad, Allah selamatkan kamu] ஐ..•.¸¸•´¯`•.¸¸.

starlavenderluna.blogspot.my

Sanah helwah kak Ayu.. Sakinah Mawaddah Barakah Warahmah.. Hari nie secara kebetulan pulak, hari lahir sahabat saya yang tersayang, Kak Ayu dan inilah citer  kelakar berlaku pada hari nie..

Selalunya kalu di hari lahir, kita akan membeli kek pada yang diraikan, betul tak..? Tapi kak Ayu nie lain sikit orangnya, dia pulak yang membeli kek untuk sahabat-sahabat dia termasuklah saya.. Tapi saya punya kek special sikit.. Jeng..jeng..jeng...

starlavenderluna.blogspot.my


Inilah dia kek special tue.. hihi yang lain-lain jangan jeles yea.. Kak Ayu nie memang dah tau saya tak berapa gemarkan apa jugak jenis yang bercoklat, sebab tue dia belikan kek yang lain untuk saya.. Terharu dan segan rasanya pada dia sebab patutnya saya yang belikan kek untuk dia, tapi sebaliknya dia pulak yang belikan.. Siapa yang celebrate birthday sebenarnya nie..? hihihi


Anyway, terima kasih kak Ayu kerana sudi belikan kek untuk saya, memang terharu sangat-sangat.. Hadiah nanti boleh tuntut yea.. hihi

starlavenderluna.blogspot.my


Selamat hari lahir kak Roshayu Muhamad.. 


3 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧