Monday, February 27, 2017

Makan apa tengahari nie..?

Assalamualaikum wbt..
Awak masih ingat kan entri saya yang terdahulu pasal sarapan..? hari nie saya nak kongsi sikit hidangan tengahari saya.. Jeng..Jeng..

Starlavenderluna's Journal Of Life
Inilah hidangan tengahari saya, chicken wrap... Ehh..Ehh.. Sedang berdiet ke..? hihi Sebenarnya saya bukanlah berdiet tapi sekali sekala tukar menu, tak salah kan.. Kadangkala bila dah bosan nak makan nasi, nie lah antara menu pilihan saya.. Nampak sedap kan... 

So awak makan apa tengahari nie..? ataupun awak sedang berpuasa sunat ataupun puasa ganti..?
Alamak..!! Puasa ganti belum habis berganti lagi... huhuhu teruk betul la... 


15 comments:

  1. Ana sempat buat spaghetti goreng je. Cepat dan senang. Hari-hari nasi pun jemu jugak ye 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajinnya kak Ana masak.. Saya nie takdenya nak masak pagi2 buta, hihi..

      Delete
  2. Ya Allah..nikmat..sedapnya....ishh..betul la Shikin...sesekali ubah menukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea kak PC, sebab tekak nie rasa nak menu lain plak..

      Delete
  3. sedap pulak nampak chicken wrap tu

    ReplyDelete
  4. Sedap tu, bukan KFC punya menu ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi adaptasi daripada KFC, chicken wrap yang nie member opis yang jual, RM5 sebekas..

      Delete
  5. Macam sedap je, nak skit boleh.. hehehe

    ReplyDelete
  6. wahhh sedap! tapi elsa nampak bayang bayang sayur hahaha elsa tak makan sayur :'(

    ReplyDelete
  7. next week in shaa Allah kalau panjang umur, aida start ganti pose.
    start isnin khamis dulu.
    this week baru jer baik demam, shikin.
    tak nak ler risiko kan.

    ReplyDelete
  8. Btol kak kin, kadang dh jemu nasi nk jugak tukar slera :) Mek tk mkn tghari lg ni tp pg td dh mkn ns aym gulai :)

    ReplyDelete
  9. Sesekali makan menu lain, best juga kan shikin..

    ReplyDelete
  10. nyum nyum myelerakan ! =D
    alhamdullilah , bru sempat jenguk blog & bw ari ni huhu =)

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧