Wednesday, March 15, 2017

Trafik jurnal ini meroket dengan bantuan blogger Hasrul Hassan

Segmen Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket

Assalamualaikum wbt..
Awak masih ingat pada segmen nie..? Alhamdulillah, dengan bantuan blogger Hasrul Hassan entri jurnal saya dan trafik blog memang meroket... Terima kasih saya ucapkan pada blogger Hasrul Hassan kerana membantu saya dalam kenaikan trafik..


Entri yang saya ingin naikkan trafik adalah entri ini...  Camne nak kekal bahagia walau tanpa zuriat dan diharapkan dengan entri ini dapat membantu pasangan suami isteri yang menghadapi dugaan seperti saya.. Semoga entri saya ini memberi satu semangat pada diri kami berdua dan rakan-rakan jugak dalam menghadapi dugaan dari Allah...

Terima kasih sekali lagi pada blogger Hasrul Hassan dan semua yang membaca jurnal saya ini.. 

8 comments:

  1. Entri ini pun bertepatan dengan keadaan siqah sekarang kak. Moga sama-sama kita tabah hadapi semua ujian Allah. Mungkin masih belum tiba rezeki zuriat untuk kita sekarang. Insyallah, satu hari nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Siqah kuat semangat dan tabah melalui ujian Allah.. Sha doakan semoga dimurahkan rezeki zuriat buat Siqah..

      Delete
  2. Tahniah Shikin. Tinggi PV tu. Ana pun nak pv macam ni juga. InsyaAllah akan dtg.

    To shikin dan siqah, be strong dear. InsyaAllah bila sampai masa yang tepat, pasti ada rezeki untuk kalian. Berusaha dan terus berusaha. ❤❤❤

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... tahniah.
    memang meroket dia naik tu.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Shikin.. Ohsem tu dapat PV tinggi macam tu..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧