✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, June 01, 2017

Suprise untuk awak..🙌

Assalamualaikum wbt..
Okey, memandangkan tradisi saya akan mengumumkan 'Top Commentor' pada akhir setiap bulan, kali nie saya nak buat kelainan sikit.. Kalu awak perasan kat jurnal saya tue memang ada widget yang rajin komen kan.. Ala, contohnya yang nie👇..

Starlavenderluna's Journal Of Life

Haa nie la... Tapi kelainannya di sini adalah, komen yang tertera tue hanya untuk tempoh seminggu saja... So, kelainannya adalah....
Image result for attention gif

Pada sesiapa yang tinggalkan komen dan namanya ada dalam widget 'Yang Rajin Komen' pada hari ini sehingga 7hb Jun 2017, saya akan bagi sedikit cenderamata untuk 10 orang yang tersenarai tue...

Sebabnya..

It's my anniversary day on 6 June 2017...
🙌



Suprise tak..? Hihihi so tunggulah keputusannya yang saya akan umumkan pada 8hb Jun nanti... Wait and see, kita lihat siapa yang kena...!

Share:

14 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , menarik nih

    ReplyDelete
  2. Kak Shikin ni, penuh surprise tau. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, ada rezeki sikit2 nak dikongsi untuk awak suma...

      Delete
  3. wah bestnya
    inshaallah rajin singgah sini

    ReplyDelete
  4. Wahhhhhhhhh....
    Memang menarik...
    And happy anniversary in advance dear...

    ReplyDelete
  5. Happy anniversary shikin. Semoga berbahagia selalu hendaknya.

    ReplyDelete
  6. Wah.. Ohsemnya..
    menarik sangat..
    Happy anniversary in advanced ye Shikin..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧