✿Sahabatku✿

Follow

Wednesday, July 12, 2017

Top Commentor Jun - Julai 2017

Assalamualaikum wbt...
Image result for congrats pngAwak, sori sangat-sangat sebab lambat publish entri nie, hihi saya hampir terlupa sebenarnya... Fuhh nasib baik mata nie masih tajam dan peka lagi..hihi... Sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih pada awak yan sudi untuk mengebom dan menulis nota dalam jurnal saya nie... So, jom kita lihat siapakah yang menduduki carta kali nie.. Music please  .....

http://starlavenderluna.blogspot.my


Alhamdulillah, tahniah pada awak yang tersenarai, dan ada nama barulah kat sini.. Ahlan Wa Sahlan saya saya ucapkan pada Rabiahtul Adawiyah dan Mamapp... hihi so, memandangkan yang lain-lain penah dapat hadiah, kali nie saya nak bagi hadiah pada nama-nama baru nie.. Tahniah pada awak berdua, Rabiahtul dan Mamapip.. Kepada sahabat yang tersenarai kat carta tue, sila whatsapp pada saya (019-9884032) butiran awak untuk tuntutan hadiah seperti nama penuh, alamat penuh dan no. telefon.. Insha Allah, nanti saya akan poskan hadiah awak suma..  

Pada sahabat yang takde dalam senarai tue, usahlah berhati walang dan gundah gulana, mungkin bulan depan nama awak pulak akan tersenarai, sapa tau kan.. hihihi.. Dan pada yang tersenarai nie, macam biasalah saya akan buatkan satu bloglist khas untuk awak dan ianya akan berada di sini sehingga 31 Julai 2017...

http://starlavenderluna.blogspot.my

Alhamdulillah dan tahniah pada yang tersenarai.. 

Share:

21 comments:

  1. Laa.. Ada hadiah ke. Alhamdulillah.. mama takde harap apa2 pun. Nanti mama wassup ye. Semoga murah rezeki ye

    ReplyDelete
  2. Mmang rajin btul komenter ni :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah masih tersenarai.. Tahniah pd yg tersenarai.. :)

    ReplyDelete
  4. Dah terkeluar nampaknya kali ni. Hehe. Kena rajin komen lg lps ni nampaknya.

    ReplyDelete
  5. Thanks....still dlm carta ....
    Hehe...

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada semua pemenang....

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Masih tersenarai.. Tapi dah jatuh ke tangga bawah.. Kena usaha lebih nie.. hehehe.. Tahniah pada yang tersenarai..

    ReplyDelete
  8. Tahniah kepada yang tersenarai. Siqah dah tiada dalam senarai. Kena usaha lebih ni..

    ReplyDelete
  9. hai..salam kenal..cci dtg singgah sini...

    ReplyDelete
  10. Thniah buat sume,rajinnya dorg komen

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah & thniah smua =D

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧